پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 3327

زمان برگزاری نمایشگاه ملی ایران در ماخاچ قلعه داغستان روسیه از ۲۵تا ۲۷فروردین ماه سال آینده وبرگزاری آن در قلمرو جمهوری داغستان موجب توسعه و گسترش روابط وهم چنین افزایش منافع اقتصادی بین دوکشور خواهد شد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گیلان از امضای پروتکل همکاری این اتاق و آژانس سرمایه گذاری و روابط خارجی جمهوری داغستان (روسیه فدراتیو) خبر داد.
هادی تیز تابان صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت با اشاره به امضای پروتکل همکاری باداغستان اظهارداشت: اتاق گیلان و آژانس سرمایه گذاری و روابط خارجی جمهوری داغستان (روسیه فدراتیو) به ریاست هادی تیزهوش تابان و علی نعمت لایویچ در داغستان برگزارشد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه بین استانداری گیلان (ایران) و دولت جمهوری داغستان (روسیه فدراتیو) در زمینه همکاری‌های تجاری، اقتصادی، علمی، فنی، فرهنگی و اجتماعی در موارد مورد نظر تفاهم صورت گرفت.

بنا به گفته این مسوول در این تفاهم نامه که منبعد «طرفین» نامیده می‌شوند، با توجه به منافع خود اقدام به سامان دهی و اجرای نمایشگاه تولیدات موسسات جمهوری اسلامی ایران در جمهوری داغستان می‌کنند.

تیز هوش تابان اضافه کرد: طرف ایرانی پیشنهادات خود را در زمینه ترکیب شرکت کنندگان، چارجوب و زمان برگزاری نمایشگاه و فضای پیشنهادی حداقل دو ماه قبل از برگزاری نمایشگاه آماده کرده و به اطلاع آژانس سرمایه گذاری و روابط خارجی جمهوری داغستان می‌رساند.

وی حل وفصل مسائل مالی و سازمان دهی برای برگزاری نمایشگاه توسط طرفین از طریق مذاکره و به طور مشورتی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه اعلام کرد.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان، متذکرشد: آژانس سرمایه گذاری و روابط خارجی جمهوری داغستان آماده است حمایت‌های اطلاعاتی، مشاوره‌ای و دیگر کمک‌ها را در چارچوب اختیارات خود برای برگزاری نمایشگاه توسط طرف ایرانی اعمال کند.

تیز هوش تابان، یاد آورشد: این پروتکل در شهر ماخاچ قلعه مرکز جمهوری داغستان در ۶دی ماه ۱۳۹۰مطابق با ۲۷دسامبر ۲۰۱۱میلادی در ۵ ماده و چهار نسخه تنظیم شده است.

وی زمان برگزاری نمایشگاه ملی جمهوری اسلامی ایران در ماخاچ قلعه داغستان روسیه را از ۲۵تا ۲۷فروردین ماه سال آینده طبق یکی از بندهای این پروتکل عنوان کرد.

این مسوول درپایان، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ملی در قلمرو جمهوری داغستان موجب توسعه و گسترش روابط وهم چنین افزایش منافع اقتصادی بین دوکشور خواهد شد.

https://ccsi.ir//vdcg.x9wrak9wupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه