يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب : 4473

سفارت آمریكا در جمهوری آذربایجان به تمام اتباع آمریكایی كه برای شركت در مسابقات یوروویژن عازم این كشور هستند ، در خصوص رعایت مسایل امنیتی هشدار داد.
به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، ' آپا' خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان اعلام كرد كه بر اساس هشدار سفارت آمریكا در باكو هنوز وضعیت هشدارهای امنیتی در جمهوری آذربایجان برطرف نشده و این شرایط همچنان در این كشور به قوت خود باقی است.

سفارت آمریكا در باكو به شهروان آمریكایی هشدار داده است كه در زمان برگزاری مسابقات موسیقی یوروویژن در باكو در مكانهای عمومی به حفظ مسایل امنیتی، توجه بیشتری داشته باشند.

با توجه به هشدار سفارت آمریكا در باكو، بلافاصله 'المان عبدالله اف' سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، تاكید كرد: جمهوری آذربایجان یكی از كشوهای امن در جهان است و امنیت كامل برای شهروندان خارجی در این كشور وجود دارد.

وی تصریح كرد: حفظ امنیت شهروندان و همچنین اتباع خارجی در جمهوری آذربایجان اهمیت زیادی دارد و امنیت برای خارجیان دراین كشور در بالاترین سطح می باشد.

از سوی دیگر 'عارف بابایف' مسئول واحد مطبوعاتی وزارت امنیت ملی جمهوری آذربایجان گفت: منافع ملی جمهوری آذربایجان ایجاب می كند كه برای حفظ امنیت در كشور همواره تهدیدهای احتمالی تحت نظر قرار گیرد.

https://ccsi.ir//vdcj.aexfuqextsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه