دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 May 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 1085
با فشار مسئولین آذربایجانی

یوسف كرمي از مسابقه فينال باكو كنار كشيد!!

یوسف كرمي از مسابقه فينال باكو كنار كشيد!!

يوسف كرمي در مسابقه فينال رقابت‌هاي انتخابي المپيك شركت نمي‌كند. به گزارش ايسنا از باكو، يوسف كرمي نماينده تيم ملي تكواندو ايران در وزن سوم رقابت‌هاي انتخابي المپيك، در حالي كه از صبح امروز حريفان بزرگ و نامدار خود را يكي پس از ديگري در هم كوبيد و توانست با حضور در فينال رقابت‌ها سهميه المپيك را كسب كند، در آخرين گام به حريفي از آذربايجان رسيد كه از مسابقه با او انصراف داد.
كرمي كه ماه‌هاست در شرايط سخت تمرين و اردو قرار دارد و استراحت چنداني نداشته، از مصدوميت‌هايي رنج مي‌برد.
رضا مهماندوست به عنوان سرمربي تيم تاكيد دارد كه كرمي در مسابقه فينال حاضر شود چرا كه اين رقابت ۷۰ امتياز براي ايران در اين وزن دارد و تكواندوكاري كه در اين وزن در المپيك شركت كند با امتياز بالا مي‌تواند حريفان آسان‌تري در قرعه‌كشي داشته باشد. اما در نهايت مهماندوست با اشاره به دو موضوع با مسابقه ندادن موافقت كرد. نخست اين كه با توجه به سنگين بودن اين رقابت احتمال مصدوميت جدي كرمي وجود دارد و دوم اين كه او ماموريتش را انجام داده و سهميه المپيك را گرفته است.
كادر فني تيم ملي با بررسي جميع جهات و همچنين جو سنگين حاكم بر سالن تصميم گرفتند كه كرمي در ديدار فينال حاضر نشود. گويا درخواست‌هاي مسوولان فدراسيون آذربايجان نيز در اين تصميم نقش داشته است.

https://ccsi.ir//vdcf.cdyiw6dxtgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه