کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در گرجستان

9 ارديبهشت 1396 ساعت 11:08


به گزارش وبسایت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) مراسم جشنی در شهرهای روستاوی گرجستان برگزار گردید. در این مراسم جشن که در تاریخ 5/2/96 برگزار شد، شیخ الاسلام مسلمانان گرجستان رامین ایگیدوف و برخی از شخصیتهای فرهنگی و دینی شهرهای مارنئولی، روستاوی و گاردبانی حضور داشتند.
مجتبی کامران فرد رایزن فرهنگی کشورمان ضمن خوش آمد گویی و تبریک عید مبعث به عموم مسلمانان و آزادگان جهان، گفت: بزرگترين نعمت الهي همان هدايت است و پيامبران وظيفه هدايت امت از جانب خداوند را بر عهده دارند، وظيفه پيامبران هدايت مردم براي يكتا پرستي بوده است و وظيفه مردم در مقابل اين هدايت، شناخت و قرار گرفتن در مسير هدايت ميباشد. وی در ادامه گفت: جهانیان اسلام را دین مهربانی و اخلاق می دانند و متاسفانه امروز شاهد حرکتهای غیر اخلاقی و انحرافی هستیم که بنام دین و اسلام از طرف برخی گروه های خود فروخته هستیم.
رایزن فرهنگی کشورمان در پایان گفت: لقب پیامبر اسلام رحمت للعالمین است و نمی توان بعثت ایشان را فقط برای مسلمانان دانست، بلکه تمام جهانیان می توانند از این محبت الهی بهره مند گردند، حضرت محمد(ص) مي فرمايند: بعثت ايشان مانند باران رحمت الهى بر همه انسانها يكسان مي بارد و اين روح متفاوت انسانهاست که مانند زمین هاى متفاوت به اندازه ظرفيت و توانايي خودشون از اين نعمت الهى بهره مند می شوند.


کد مطلب: 16419

آدرس مطلب :
https://www.ccsi.ir/fa/gallery/16419/1/برگزاری-مراسم-جشن-مبعث-حضرت-رسول-اکرم-ص-گرجستان

قفقاز
  https://www.ccsi.ir